MÉDIAÜGYNÖKSÉGI TEVÉKENYSÉG …

Kotler-Keller az ún. holisztikus marketing szükségességéről beszél, ahol annak felismerésére hívja fel a figyelmet, hogy marketingszempontból egyre inkább „minden számít”.

A társadalmi marketing kiemelkedően fontos sajátossága, hogy továbbfejleszti a „hagyományos” vállalati marketing gyakorlatát is, hiszen a társadalmi értékek, kérdések, a társadalmi felelősség kezelése nem külső vállalásként jelenik meg egy cégnél, hanem az üzleti érdekek szolgálatának szerves részévé, hatékonyságnövelő gyakorlattá válik.

A társadalmi marketing szemléletében olyan marketingstratégiák kidolgozását és kivitelezését hajtjuk végre, ahol a szervezetek a stakeholder menedzsmentet és a társadalmi felelősségvállalást fontos üzleti értéknek tartják.

Az újszerű szemlélet hatékony elsajátítása érdekében a témakör oktatását, és kommunikációs tréningek megtartását is vállaljuk.